Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/pro-programmet.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/pro-programmet.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600

Topmenu

Kanvas DK - Kanaler bmg

Værdi for kanaler

Antallet af hyldemeter er begrænset i butikker, og der er grænser for, hvor mange produkter en værdiskabende mellemhandler kan være ekspert i.

Og nøgternt økonomisk set er en distributionskanal primært interesseret i at bruge energien på de produkter, der giver størst fortjeneste i forhold til salgsindsats og -omkostninger.

Derfor bør I overveje, hvordan I forventer, at jeres salgs- og distributionskanaler får udbytte af at være kanal for jeres produkter. Nogle eksempler kan være:

  • Høj fortjeneste.
  • Hurtig omsætning.
  • Udbytte noget, som konkurrenterne ikke kan.
  • Give status til distributøren.
  • Generere mersalg af andre produkter.